.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نوباوه:احتمالا کردان فردا صبح استعفا می دهد

بيژن نوباوه وطن نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت : به خاطر عدم صداقت آقاي کردان در قبال مجلس ، نمايندگان مردم در خانه ملت قطعاً در خصوص اين بي صداقتي کوتاه نمي آيند ، به همين دليل به احتمال زياد تا آخر شب و نهايتاً فردا صبح کردان از سمت خود استعفا خواهد داد چرا که عدم صداقت وي راه گريزي براي او باقي نگذاشته است .

وي در مورد اينکه رئيس جمهور قبلاً گفته بود در روز استيضاح محکم از وزير خود دفاع خواهند کرد ولي حال از عدم حضور خود در جلسه استيضاح خبر مي دهد ، تصريح کرد : دکتر احمدي نژاد قصد مديريت فضا را دارد و از اول هم قصد حضور در جلسه را نداشت و معمولاً در خصوص چنين مسائلي اينگونه موضع و حرفها مطرح مي شود که نبايد آن را جدي پنداشت .

وي افزود : متاسفانه امروز روزنامه ايران به دروغ از قول رياست جمهور تيتر زده است که استيضاح غير قانوني است و که اصلاً چنين مساله اي صحت ندارد .

وي با بيان اينکه اصلاً استيضاح غير قانوني وجود ندارد و مجلس هر زمان که بخواهد مي تواند وزير را استيضاح کند ، خاطر نشان کرد : دکتر احمدي نژاد گفته اند که چون استيضاح کردان به معناي نقد عملکرد ايشان نيست و همان موضوعات گذشته مطرح است . بنابراين دليلي براي حضور جهت دفاع از وزير کشور را نمي بينند و اين استيضاح را مربوط به راي اعتماد نمايندگان مجلس مي دانند که قبلاً راي اعتماد داده بودند و حالا مي خواهند درباره آن بررسي مجددي را انجام دهند./آریا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احمدي 14 آبان 1387
آقاي نوباوه همه ميدانند كه اكثر شما مداركتان قلابي است پس اول شماها استعفا دهيد كه بعنوان امين مردم خود را جا زده ايد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.